Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over onze vakantiehuizen of over uw verblijf of Schiermonnikoog? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Heeft u een vraag over onze vakantiehuizen of over uw verblijf of Schiermonnikoog? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Helaas is een andere aankomst dag niet mogelijk. U kunt weliswaar op een dag naar keuze aankomen maar de volledige week/weekend/midweek waarin die valt wordt dan in rekening gebracht. Dat geldt ook voor vervroegd vertrek.
Of u nu incheckt voor een week, een weekend of een midweek: inchecken is vanaf 16:00, uitchecken is voor 10:00.
Nee, maar wel kan de bagage in de schuur, in de tuin, veranda of overkapping staan van het desbetreffende huis.
Nee, huisdieren zijn niet toegestaan.
Nee, maar de deur is open.
U kunt bij ons linnengoed bestellen. Bij aankomst in uw vakantiehuis ligt het linnengoed dan voor u klaar! U kunt het linnengoed online reserveren bij boeking of vooraf reserveren door een mail te sturen naar info@123schiermonnikoog.nl
Nee, deze kunt u huren op het eiland of al thuis reserveren, zodat ze klaar staan bij aankomst.
Nee, een campingbedje is niet aanwezig, maar wel is het via ons mogelijk een bedje met dekbedje en matrasje te huren. Kosten €10,00, eventueel met linnengoed erbij.
Om uw reservering definitief te maken dient u een aanbetaling te doen, binnen 14 dagen. Deze bedraagt 50% van het huurbedrag. Het exacte bedrag en alle verdere details vindt u op de reservering bevestiging die u per mail van ons ontvangt.
Afhankelijk van de tijd die er nog tussen uw annulering en de aanvangsdatum van uw boeking is, worden u annuleringskosten gerekend. Zie ook onze voorwaarden.
Wij raden u aan in ieder geval een annuleringskosten verzekering af te sluiten.